Cumu determinà a temperatura di l'evaporazione è a condensazione?

1. temperatura di cundensazione:

A temperatura di cundensazione di u sistema di refrigerazione si riferisce à a temperatura quandu u refrigerante si cundensa in u condensatore, è a pressione di vapore di u refrigerante currispondente hè a pressione di condensazione.Per u condensatore raffreddatu à l'acqua, a temperatura di condensazione hè generalmente 3-5 ℃ più altu ch'è a temperatura di l'acqua di rinfrescante.

冷凝温度

A temperatura di cundensazione hè unu di i principali paràmetri di u funziunamentu in u ciculu di refrigerazione.Per i dispusitivi di rinfriscà pratichi, per via di a piccula variazione di altri paràmetri di designu, a temperatura di condensazione pò esse dichjaratu chì hè u paràmetru di u funziunamentu più impurtante, chì hè direttamente in relazione cù l'effettu di a refrigerazione, a sicurezza, l'affidabilità è u livellu di cunsumu d'energia di u dispusitivu di refrigerazione.

 

2. Temperature di l'evaporazione: a temperatura di l'evaporazione si riferisce à a temperatura quandu u refrigerante evaporate è bolle in l'evaporatore, chì currisponde à a pressione di evaporazione.A temperatura di l'evaporazione hè ancu un paràmetru impurtante in u sistema di refrigerazione.A temperatura di l'evaporazione hè generalmente 2-3 ℃ più bassa di a temperatura di l'acqua necessaria.

蒸发温度

A temperatura di l'evaporazione hè idealmente a temperatura di refrigerazione, ma a temperatura di l'evaporazione di u refrigerante attuale hè di 3 à 5 gradi più bassu di a temperatura di refrigerazione.

 

3. Cumu determinà a temperatura di l'evaporazione è a temperatura di condensazione in generale: a temperatura di l'evaporazione è a temperatura di condensazione sò basati nantu à i bisogni, cum'è l'unità di rinfrescante di l'aria, a temperatura di condensazione dipende principalmente da a temperatura di l'ambienti, è a temperatura di l'evaporazione dipende da ciò chì applicà à, ancu in certi spazii di bassa temperatura, a temperatura di evaporazione necessaria hè più bassa.Questi paràmetri ùn sò micca uniformi, vede principalmente l'applicazione pratica.

 

Per piacè riferite à i seguenti dati:

In generale,

Refroidissement à l'eau : température d'évaporation = température de sortie d'eau froide -5 ℃ (évaporateur sec)

se l'evaporatore hè pienu, a temperatura di l'evaporazione = a temperatura di l'acqua fredda -2 ℃.

Température de condensation = température de sortie de l'eau de refroidissement + 5 ℃

Raffreddamentu à l'aria: temperatura di evaporazione = temperatura di uscita di l'acqua fredda -5 ~ 10 ℃,

temperatura di cundensazione = temperatura ambiente +10 ~ 15 ℃, generalmente 15.

Conservazione à u friddu: temperatura di evaporazione = temperatura di cuncepimentu di cunservazione à u friddu -5 ~ 10 ℃.

 

Regulamentu di a temperatura di l'evaporazione: prima avemu bisognu di sapè chì u più bassu a pressione di evaporazione, u più bassu a temperatura di evaporazione.A regulazione di a temperatura di l'evaporazione, in u funziunamentu propiu hè di cuntrullà a pressione di l'evaporazione, vale à dì, per aghjustà u valore di pressione di u calibre di pressione bassa, l'operazione aghjustendu a valvola di espansione termale (o valvola di throttle) apre per aghjustà a pressione bassa.U gradu d'apertura di a valvula di espansione hè grande, a temperatura di l'evaporazione aumenta, a bassa pressione aumenta ancu, a capacità di rinfrescante cresce;Se u gradu di apertura di a valvula di espansione hè chjuca, a temperatura di evaporazione diminuisce, a bassa pressione si riduce ancu, a capacità di rinfrescante serà ridutta.


Tempu di post: 23-lugliu-2019
  • Previous:
  • Next: